De volgende colorway new balance 996 die moet worden vrijgegeven van de New Balance 1500 Made in England-pack is hierboven te zien, bedekt met groen suède. Inbegrepen in een deel van de herfstcollectie van New Balance, heeft de schoen een overwegend bovenwerk van Forest Green-suède, met witte lederen accenten overal te zien. De tong heeft een aangepast label voor de gelegenheid, ter ere van het Verenigd Koninkrijk. Als je deze of de rest van de collectie wilt ophalen, kijk ze dan nu bij New Balance-winkels over de hele wereld. Deze nieuwe Made in the England New Balance 1500 is nu verkrijgbaar, met een luxe Dark Navy en Gray colorway. De lage top-hardloopschoen is opgenomen in de herfst 2012-collectie en is gemaakt van een premium bovenwerk van glad leer, met panelen van suède en mesh. Als je een paar van deze of de andere twee beschikbare kleurvlakken in de drop wilt pakken, kun je ze nu vinden bij New Balance-dealers.
Het New Balance 574 Color Pack maakt zich op om te worden vrijgegeven en vandaag hebben we enkele gedetailleerde afbeeldingen van de eerste colorway die wordt uitgerold. De rode versie is hierboven te zien, met een bovenzijde van botersuède met mesh-panelen op de toebox en de enkel. Elk van de kleurtrajecten new balance 373 in het pakket gebruikt een afzonderlijke accentkleur, waarbij deze specifieke versie Black gebruikt. Als u het rood niet teveel voelt, let dan op gedetailleerde afbeeldingen van de andere twee die beschikbaar zijn in goud en groen. New Balance brengt weer een klassiek silhouet uit de jaren 80 met deze nieuwe versie van de ML574. De schoen maakt zijn comeback door het aankomende Pigskin Suede-pack, dat zowel een Navy- new balance schoenen als Khaki-colorway zal bevatten. Wat dit pakket onderscheidt, is de materiaalkeuze die ervoor kiest om premium varkensleer suède op het bovenwerk te gebruiken, met overal rubber en rubberaccenten. Als u een paar wilt pakken, controleert u deze volgende maand bij bepaalde New Balance-winkels over de hele wereld.
We hebben de collectie New Balance 1500 "Made in England" herfst 2012 meerdere keren gezien en nu zijn er meer afbeeldingen opgedoken. De collectie bevat zwarte, violet paarse en groene kleurstellingen. De eerste is voorzien van een soepele leren constructie, terwijl de andere twee suède als primair materiaal gebruiken. Het afwerken van elke look is een klassieke witte zool. Alle drie zijn nu beschikbaar op New Balance-locaties, waaronder Limited Edt. Onlangs heeft Ronnie Fieg deze foto op zijn Instagram gezet met het onderschrift Best New Balance GR voor 2013. De New new balance 1500 Balance 1600 is gemaakt van eersteklas suède en mesh-materialen en wordt hier gecombineerd met blauw, zwart en twee verschillende grijstinten. De levendige blauwe tint valt zeker op, want het werkt op de binnenvoering, de neus en de branding. Zoek naar de schoen die moet worden vrijgegeven op New Balance-accounts in 2013.
In juni zagen we de New Balance 577 Farmer Market-collectie en vandaag zien we de schoen in twee versies, die samen het New Balance 577 Country Fair-pakket vormen. Ze hebben allebei een grote top op de tong, met maypole gestreepte veters. De eerste sport een overwegend rode colorway, terwijl de tweede, een blauwe look. Suede werkt in beide versies, terwijl een vleugje mesh en zacht leer worden toegepast. Bekijk de afbeeldingen en blijf afstemmen op meer informatie. De New Balance 576 duikt op in deze rijke port royal colorway die erin slaagt eruit te zien als het perfecte statement stuk en toch subtiel blijft. Het soepele bovenwerk van suède is afgezet met wit leer en heeft grijzen van grijs naar binnen gehaald en dat Made in UK-label vliegt hoog op de tong. Deze zijn nu verkrijgbaar bij geselecteerde New Balance-winkels zoals SNS.
Vorig jaar werkte Frank The Butcher Rivera aan deze indrukwekkende collectie met New Balance, maar ergens onderweg ging de weg naar het zuiden. Het "Liberty, Justice Freedom" -pakket kwam nooit in de schappen en Frank verslond de bonen over wat er op zijn recente blog neerkwam. Bekijk wat hij te zeggen heeft: ik ging aan het werk en het 'Liberty, Justice Freedom' 3-schoenenproject werd geboren. "Liberty Justice" zou een normale distributiesituatie hebben met de "Vrijheid" gepland om te worden vrijgegeven als een schoen voor alleen Friends Family.
Verbazingwekkende selecties van leer en suede werden aan mij gepresenteerd en ik koos voor ongelooflijke materialen. Rechte boter. Mijn ontwerp bevatte een ster-emboss-motief (mijn favoriete functie!) Dat vrijwel foutloos werd uitgevoerd in de eerste new balance 1080 reeks monsters. Nu gebeurde er iets. In november 2011 werd het ongelukkige nieuws me verbroken dat als gevolg van een aantal misverstanden en de retailpolitiek in Boston, mijn beste project tot nu toe moest worden geannuleerd. Met de Olympische slagen van Londen dit jaar is patriottisme de smaak van het moment en dit nieuwste paar New Balance 996 s heeft genoeg om het land bij elke gelegenheid vast te houden. Met een rode suède teenendoos en marine lederen hak met witte strepen zijn deze ongegeneerd Amerikaans en doen het geweldig werk met trots. Zoek ze vandaag bij bepaalde New Balance-winkels.

Bitte geben Sie einen Grund für die Verwarnung an
Der Grund erscheint unter dem Beitrag.Bei einer weiteren Verwarnung wird das Mitglied automatisch gesperrt.
|
![]()
Das Forum hat 969
Themen
und
976
Beiträge.
|
![]() | Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen |